10 Ekim 2011 Pazartesi

Are you okay, man?

Bir kaç gün önce bisikletten düştüm. Elimdeki pizza, gözümdeki gözlük, altımdaki bisiklet ve ben farklı yerlere saçıldık. Dirseğimi yere vurmama ve gidonun ortasının çeneme oturmasına rağmen ucuz atlattım diyebilirim. Tam "olaya bak, 28 yaşında bisikletten düşüyoruz, napsam sigara mı yaksam" diye düşünürken Kuzey Afrikalı sempatik bir arkadaş yardıma koştu ve iyi olup olmadığımı ve yardım isteyip istemediğimi sordu ve bunu tabii ki Fransızca yaptı. Ben de o an kafamda cümleleri Fransızca toparlayamadım ve böyle bir 5-10 saniye kadar düşündüm. Bu süre zarfında ben konuşmayınca adam benim şokta olduğumu düşünmüş olacak ki omzumdan tutup beni sallamaya başladı. Bu aşamada artık konuşmam gerektiğinin yoksa sonraki adımın tokat filan olabileceğinin (serbest dalışta bir blackout sonrası 2-3 tane yemiştim ama kendimde olmadığımdan pek hatırlamıyorum) farkına vardım ve iyi olduğumu ve sorunun ben değil benden öte Fransızcam olduğunu söyledim. İngilizce biliyormuş neyse ki, "are you okay, man?" dedi hemen çok vurgulu ve yazıldığı gibi okunan bir "man" ile. 2 yıl önce İstanbul'a gelmiş, sohbet muhabbet. Asıl sempatik olanlar azınlıklar galiba burada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder